Među obrazovno-vaspitnim ustanovama koje su bile najbolje u aktivnosti “Čini dobro, sačuvaj energiju”, koju su organizovali Zavod za školstvo Crne Gore i Fondacija “Čini dobro”, u okviru međunarodnog programa”Eko Škole” je i OŠ “Kekec” iz Sutomora.
Komisija, u sastavu Nevena Čabrilo, Zavod za školstvo – nacionalna koordinatorka za Crnu Goru za Međunarodni projekat „Eko škole”, Saša Karajović – NVO „EKOM” i član Fondacije za zaštitu životne sredine, Vanja Kosović, ICT Cortex, Marko Vukašinović, Ministarstvo prosvjete, član UO „Eko škole” i Marija Jovović, Fondacija „Čini dobro”, za aktivnost „Održiva energija zelena energija“ koju je realizovala ekipa JU Srednja ekonomsko-ugostiteljska škola iz Nikšića, predvođena nastavnicom Oliverom Lučić, dodijelila 96,4 boda i prvo mjesto.
Drugo mjesto, sa osvojenih 95 bodova, dobio je projekat „Energetska efikasnost i energija“ JU OŠ „Kekec“ iz Sutomora koju su realizovale Mirjana Bulatović, Vera Pješčić, Danka Šćepanović, Dragana Aprcović i Zorka Radonjić .
Treće mjesto pripalo je aktivnosti „Energija i energetska efikasnost“, sa osvojenih 94,4 boda, koju su realizovale Violeta Đukanović, Božana Vujadinović i Adrijana Mugoša, iz JU Srednja ekonomska škola „Mirko Vešović“ iz Podgorice.
“Aktivnost ‘Čini dobro, sačuvaj energiju’ je organizovana povodom 14. februara-Svjetskog dana očuvanja energije i 5. marta-Svjetskog dana energetske efikasnosti, a mogućnost učešća su imale obrazovno-vaspitne ustanove koje su dobitnice Zelene zastave, odnosno međunarosnog priznanja Eko škole. Cilj aktivnosti je bio usmjeren na motivisanje nastavnog kadra da pokrene teme koje se odnose na energiju i značaj energetske efikasnosti u cilju edukacije, mijenjanja svijesti i navika učenika/ca, te motivaciju za njihovo uključenje u očuvanju životne sredine”, saopštili su iz Fondacije “Čini dobro”, dodavši da će tri prvoplasirane obrazovno-vaspitne ustanove dobiti po 200 eura.
Iz Fondacije navode da je učestvovalo je 19 obrazovno-vaspitnih ustanova koje su Komisiji dostavile veoma kvalitetne i kreativne materijale za izvođenje nastavnih i vannastavnih aktivnosti na temu energije i energetske efikasnosti. “Prosvjetni radnici su uspjeli da u njihovu realizaciju uključe veliki broj učenika/ca i na taj način im, između ostalog, omoguće da daju svoj doprinos u unapređenju stanja životne sredine u ustanovi koju pohađaju”.