Predsjednik Opštine Bar Dušan Raičević ugostio je danas članove Učeničkog parlamenta OŠ “Anto Đedović”. On je učenicima predstavio način funkcionisanja lokalne uprave i upoznao ih sa poslovima koji se svakodnevno obavljaju u Opštini Bar. Današnjim sastankom je sa predsjednikom Opštine presjedavala i predstavnica Učeničkog parlamenta Anđelija Đurković.
Učenici su, pripremajući se za sastanak, realizovali radionicu “Da sam ja Predsjednik opštine…” u okviru koje su analizirali i predložili ideje šta valja unaprijediti u Baru i kakve su potrebe njihove generacije, što su kroz diskusiju i izložili predsjedniku Opštine Raičeviću. Oni su, kao neke od najvažnijih ideja, identifikovali više sportskih aktivnosti za mlade, uređenje igrališta i poligona, ali i izgradnju bazena. Iskazali su spremnost i da pruže doprinos volonterskim akcijama čišćenja grada i obala, te jačanju ekološke svijesti kroz dodatno ozelenjavanje. Raičević je upoznao đake sa aktivnostima koje Opština već sprovodi u ovim oblastima, te parkovima i poligonima koji se već uređuju, ali i pozdravio njihovu spremnost da daju doprinos zajednici. Čelni čovjek grada je istakao da je jedan od većih izazova, koji zajednički moraju da rješavaju, i podizanje svijesti o zloupotrebi psihoaktivnih supstanci među mladima, ali i vršnjačko nasilje kojem treba posvetiti posebnu pažnju.
Iskazano je zajedničko zadovoljstvo što i mladi sugrađani dijele identičnu viziju razvoja Bara kao i lokalna uprava, te spremnost da se saradnja između Opštine i Učeničkog parlamenta dodatno produbi kroz zajedničke inicijative i razmjenu mišljenja o potrebama te populacije. Raičević se zahvalio učenicima što zrelo i mudro promišljaju o svom gradu, te podvukao da će u lokalnoj upravi uvijek imati prijatelja i podršku, kako bi Bar uvijek bio mjesto igre, smijeha i radosti kao i do sada.
Prijem za koordinatore i članove Učeničkog parlamenta, njihove nastavnice Dijanu Božović i pedagoškinju Vlatku Gažević Marković, realizovan je u okviru projekta “Moja zajednica-Moje pravo”, koji ima za cilj upoznavanje mladih sa načinom rada lokalne uprave i jačanjem veza donosioca odluka sa učenicima i mladima u gradu.