Od 8. do 12. maja, Tivat je bio domaćin jednog od najzahtjevnijih pianističkih takmičenja u regionu, koje je okupilo talentovane mlade muzičare iz različitih sredina. Takmičenje se, kako objašnjavaju iz barske Škole za osnovno muzičko obrazovanje (ŠOMO) „Petar II Petrović Njegoš“, izdvojilo ne samo po visokom nivou zahtjevnosti, već i po izuzetnom kvalitetu izvođenja mladih pijanista.
Poseban uspjeh postigli su učenici iz klase profesorice Jelene Dobrković. Vuk Stepanović, talentovani učenik prvog razreda, osvojio je prvu nagradu, pokazavši izuzetnu muzičku zrelost i tehničku preciznost, što je naročito pohvaljeno od strane stručnog žirija. Vuk je ujedno bio i najmlađi takmičar na cijelom takmičenju (šest godina). Takođe, Elena Mićunović, učenica šestog razreda, osvojila je visoku drugu nagradu, popularno nazvanu “druga prva”, što dodatno potvrđuje njen izuzetan napredak i interpretativnu dubinu.

Takmičenje je ocjenjivao eminentni žiri sastavljen od renomiranih muzičkih pedagoga i pijanista: Olga Borozenko, Lidija Molčanova, Dragomir Bratić, te još jedan istaknuti član – Ivanka Kordić, čije je iskustvo i stručnost dodatno obogatilo proces ocjenjivanja.
Ovo priznanje predstavlja ne samo veliki uspjeh za učenike i njihovu profesoricu, već i značajnu motivaciju za buduće izazove. Takmičenje u Tivtu otvara vrata ka daljim usavršavanjima i nastupima, uključujući predstojeće takmicenje u Italiji, na koji će ovi mladi umjetnici ponijeti vrijedna iskustva i dodatnu energiju, navode iz ŠOMO.

„Učešće na ovakvim prestižnim događajima značajno doprinosi muzičkom sazrijevanju učenika, razvijajući njihovu scensku sigurnost, interpretativnu slobodu i profesionalni pristup muziciranju. Pored toga, interakcija sa vršnjacima iz drugih škola i zemalja dodatno obogaćuje njihovo muzičko obrazovanje i potiče ih na kontinuirani rad i napredak“, ukazuje direktorica škole, Danka Popović.
Ona, uz čestitke mladim pijanistima i uvjerenje da je pred njima još mnogo uspješnih takmičenja, ističe da ovaj uspjeh ne predstavlja samo individualno priznanje, već i dokaz posvećenosti i kvaliteta pedagoškog rada u klasi profesorice Dobrković.